Wednesday, July 6, 2011

cream kapal layar

catatan harian matahari sun at 11:04 PM
KapAl LayAr ku SayAnG hahahahahahah!!!!


hah sape pnh tgk cream ni...angkt tgn tinggi2...aku nak share ngn sape2 yg thulah tentang cream ni kawan aku yg kenalkan sbelom ni nak dikatakan jerawat mmg bnyk alahhh jerawat batu besar2 ooooo sakitttt muka n sakit hati sekalilah kan2...soo lepas aku guna produk cap ayam ni..muka alhamdulillah hampir hilang jerawat yg berbatu2 kt muka ni...
so skg ni rasa yakin skitlah kan...tppp hah ada tp nye tau xsemua muka sesuai ngn kapal layar ni..muka aku di kira bertuahlah leh pakai....ok pada sape2 yg nak cuba mmg xde jaminan tp pada yg dah yakin ngn kapal layar ni...mmg sanggup cari lagi xkiralah susah mcm mane pon...mcm sorang kawan aku ni...wahhhh dah mengejar aku ni...nak kapal layar ni.....xpe2 leh jadi bisnes ni hehehehe...

0 orang2 comel:

Post a Comment

leave your blog

 

AboUt MataHarikU Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting