Wednesday, July 6, 2011

about matahariku

catatan harian matahari sun at 6:25 PM
  • salam semua pagi ni nak cerita plak pasal mcm mane aku dpt name matahariku ni...penah dgr x lagu dengarlah matahariku dari agnes monica..hahhhhhh dari lagu 2 lah ada org gelarkan aku matahariku..sbb die tersyokkk kt aku padahal dah ade gf kot....tppp jeng3 aku pon ada tersimpan skit perasaan kt die.....
  • nak wt mcm mane kan..dok kena simpan je lah perasaan 2 aku single die plak ada gf ohhhh OMG!!!!....2 yg sampai skg xlupa nama matahariku xpelah sekurang2nye ada skit je kenangan..mane x nye keje tmpt yg sama dulu time cuti sem tp pas abis cuti sem je belajar melupakan....ssh jgklah tp saboooo jelah huhuhuhuhu :(
  • tp skg dah ok dah cuma nama 2 je still dlm ingatan...xpe kan3

0 orang2 comel:

Post a Comment

leave your blog

 

AboUt MataHarikU Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting